Om holdtræning

SALSATION®
Et “dance fitness” program, som er bygget op om 3 grundprincipper: lyrical expression, musicality og functional training, hvor der er fokus på teksterne og historierne i sangene samt de forskellige unikke takter. Desuden inkluderes aspekter af functional training i koreografierne f.eks. squats, lunges m.v. Alt foregår med kropsvægt som belastning, så kom og vær med til en hård, svedig og sjov dansetime.

X-Fit
På X-Fit for alle har vi fokus på funktionelle øvelser, hvor alle kan være med, men med en sværhedsgrad der kan varieres, så der er udfordringer for alle. Ca. 1 times træning hvor intensiteten
er høj og hvor der arbejdes med både udholdenhed, puls, styrke og balance.

KettleCross
Det er en hård time med høj intensitet, hvor vi arbejder med kettlebells og egen kropsvægt som belastning.
KettleCross er en komplet træningstime, der udfordrer dig på styrke, stabilitet, balance, funktionalitet og kondition. Øvelserne vil udfordre dig således at der arbejdes med høj puls og
konditionen dermed forbederes + forbrændingen øges. Derudover arbejdes der med muskeludholdenhed og i særdeleshed muskelstyrken.

PowerCross
Inddrager elementer fra både X-Fit og KettleCross – instruktøren vælger hvordan træningen skal sammensættes, men du kan godt forvente en hård og udfordrende time.

Hatha yoga
Der arbejdes med fysisk styrke, mental balance og bindeleddet mellem de to og der arbejdes fysisk i asanas, som er forskellige yogastillinger. Fokus vil være på både fysisk og mental koncentration. Måden hvorpå vi vil arbejde med kroppen fysisk, styrkes ved at vi fokuserer på at åndedræt forenes med vores asanas. Gennem yoga opnår vi styrke, som på sanskrit kaldes hatha. Deraf kommer navnet hatha yoga, som undervisningen vil tage sit afsæt i.

For mere info kontakt

  • David Klærke
    Indehaver

Vilkår for holdtræning

Ønsker man at deltage i holdtræningen skal man melde sig på de pågældende hold via app’en Sport Solution, du finder i App Store eller Google Play. Det er også muligt at melde sig til via vores hjemmeside og BOOKING LOGIN.
Kun ved booking sikrer du en plads på holdet du vil træne på plus ingen går forgæves efter en time som reelt er fuldbooket.
Skulle du blive forhindret i at deltage i holdtræningen, skal du afmelde dig senest 8 timer før start af hensyn til instruktørerne og andre deltagere, vil du – såfremt du ikke fremmøder som planlagt eller ikke framelder dig rettidigt – blive oplagt et gebyr på kr. 30,-. Hvis der er mindre end fem tilmeldte deltagere til en træning 2 timer før start forbeholder vi os retten til at aflyse, tilmeldte bliver så straks informeret.

Link til holdplan og booking