college essays buy how to write a law research paper cheap paper writing services renaissance paper human rights essay topics writing a expository essay
  • Kender du vores holdtræninger?

    Kender du vores holdtræninger?

    Hvis ​du ​har fuldt medlemskab, kan du deltage i vores forskellige holdtræninger i BlueFitness, tilmelding er nødvendig via vores app eller hjemmeside. Vi opererer med nogle faste timer og så nogle såkaldte pop-up hold, som vi udbyder ind i mellem. Disse bliver så slået op og du kan melde dig på de respektive.

    PowerCross

    ​Er en intensiv time der giver sved på panden og hele kroppen trænes, vi bruger forskelligt udstyr som kettlebells, vægtstænger, medicinbolde mm. Det er en fordel, hvis du har kendskab til basis styrkeøvelser/bevægelser som squat, dødløft, overhead press mm.

    Så længe vejret tillader det træner vi udendørs tirsdage og torsdage kl. 17.15-18.15 og lørdage kl. 9.00-10.00.​ Fra uge 43 tager vi timen indenfor ​og tidspunkterne ændrer sig også lidt, men det kan du se, når du booker plads på holdene.

    David underviser.

    Hatha yoga

    Yoga er for ALLE og ALLE kan være med på timerne. Det kræver ikke andet end lyst. Det er især godt, hvis du træner meget, så vil øvelserne og de mange stræk gøre din krop godt og kan faktisk hjælpe dig med fx styrketræning fordi du bliver mere smidig, forbedrer balancen mm.

    Vi arbejder med styrke, stræk, balance, vejrtrækningen/åndedrættet samt meditation og afspænding og vi kommer hele kroppen igennem på en session. Yoga er godt for krop og sind, og kan hjælpe dig med at stresse af og finde en indre ro i en måske travl hverdag, hjælpe til at du får kroppens mange led tilbage på plads så at sige og kan give dig et velvære du ikke oplever ved anden idræt.

    Du kan låne yogamåtte, hvis du ikke har selv – så tøv ikke, prøv det om ikke det er noget for dig.  

    Mandage og onsdage er der hold kl. 19.00-20.30, der vil løbende komme nogle pop-up timer andre dage og tider, så hold øje med hjemmesiden, vores facebook og app’ens holdbooking.  

    Anna underviser.

    Pop-up hold

    Er vores nye tiltag, hvor du kan bestemme hvordan holdet skal skrues sammen.
    Er der et område du godt kunne tænke dig at blive bedre til eller vil du gerne have en time med fuld knald på forbrændingen? Så sig til og vi opretter et enkelt – eller flere – hold. Vi forsøger så at samle minimum 4 deltagere for at holdet kan gennemføres. Aktuelt kører nedenstående:

    Styrketræning for begyndere – pop-up (5×1 time)

    Er du i tvivl om, hvordan du skal gribe din træning an? Bange for at lave øvelserne forkert? Hvor mange sæt du skal lave? Antal gentagelser og pauser?
    Så er dette hold noget for dig. Vi hjælper dig godt i gang med din styrketræning og gør dig forhåbentlig tryg ved at komme på egen hånd og selv lave de forskellige øvelser så du får en mest optimale træning i centeret.

    Tirsdage kl. 19.30-20.30

    David underviser


    Al holddeltagelse kræver booking – kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til holdene eller bookingsdelen. 

Kommenter

Cancel reply